خانهمقاله دستگاه برش لیزری در صنعت طلا

دستگاه برش لیزری در صنعت طلا

10 اسفند 1402
0 326
دستگاه برش لیزری در صنعت طلا

دستگاه برش لیزری فایبر برای فلزات گرانبها به وجود می آیند.این دستگاه لیزر و سر برش سفارشی را با توجه به ویژگی ها و الزامات صنعت جواهرات برای دستیابی به یک طراحی نوری منحصر به فرد و کیفیت پرتو لیزر عالی اتخاذ می کند.

دستگاه برش لیزری در صنعت طلا

همه ما می دانیم، در صنعت برش فلز، دستگاه های برش لیزری برای دستیابی به سرعت و اثر برش بهتر در شرکت های تولید فلز بیشتر و بیشتر استفاده می شود. با این حال، برای فلزات گرانبها مانند طلای 18 عیار، طلای خالص، نقره خالص و نقره 925، دستگاه های برش لیزری معمولی نمی توانند نیازهای تولید خود را برآورده کنند. دستگاه های برش لیزر فایبر برای فلزات گرانبها به وجود می آیند.این دستگاه لیزر و سر برش سفارشی را با توجه به ویژگی ها و الزامات صنعت جواهرات برای دستیابی به یک طراحی نوری منحصر به فرد و کیفیت پرتو لیزر عالی اتخاذ می کند. عایق لیزری ضد انعکاس زیاد اضافه می شود تا این دستگاه برش لیزری بتواند به راحتی مواد با انعکاس بالا مانند طلای خالص و نقره را برش دهد و به راحتی به لیزر آسیب نرساند.از آنجایی که طلا و نقره مواد گرانبهایی هستند، ما یک دستگاه بازیابی دود و گرد و غبار حرفه ای برای بازیافت مواد طراحی کرده ایم. کل دستگاه از طراحی منحصر به فرد و کاملاً مهر و موم شده ای استفاده می کند تا از هدر رفتن پودر طلا جلوگیری کند و در نتیجه تلفات را به حداقل برساند.

دستگاه برش لیزری

دستگاه های برش لیزر فایبر برای فلزات گرانبها به وجود می آیند.

سیستم بازیافت طلا

پوشش گرد و غبار از یک قطعه کامل ورق فلز ساخته شده است و یک ناحیه برش بسته را با میز دستگاه تشکیل می دهد. پودر فلز گرانبها که در طول فرآیند برش تولید می شود، به اتاق برش می افتد و بازیافت را آسان می کند.داخل قیف جمع آوری با آب پر شده است. این درمان بازیابی آب عمدتاً پودر ریخته شده در حین برش را بازیابی می کند. یک دستگاه استخراج گرد و غبار روی ورق فلزی بسته همراه با یک دمنده خارجی قرار دارد. این می تواند هوای کابینت را تصفیه کند و پودر فلز گرانبها را به طور موثرتری بازیابی کند.محور x از یک ماژول کاملاً بسته استفاده می کند تا از دست دادن پودر فلز گرانبها را کاهش دهد دستگاه برش عمدتاً شامل یک صفحه پشتیبانی سیلندر و صفحه فشار پنوماتیک، سیلندر، ستون راهنما، شفت مستقیم و سایر بلبرینگ ها است. این موسسه جمع و جور است و ظاهر کلی جمع آوری پودر فلز گرانبها را آسان تر می کند. صفحه نگهدارنده سیلندرکه برای ثابت کردن سیلندر و کار همزمان با صفحه فشار استفاده می شود.صفحه فشار پنوماتیک اتصال با سیلندر از طریق انبساط سیلندر برای رسیدن به اثر صفحه فشار. پست راهنمایک سوراخ برای نصب بلبرینگ خطی بر روی بلوک ثابت سیلندر و یک پایه راهنما بر روی صفحه فشار وجود دارد. حرکت نسبی بین پست راهنمای و یاتاقان می تواند صفحات را از گیره و گیره باز کند.

عملیات دستگاه برش لیزری

درز برش بسیار باریک به طور کلی در محدوده 0.10-0.20 میلی متر کنترل می شود. سطح برش صاف: دستگاه برش لیزر می تواند صفحات با ضخامت های مختلف را برش دهد و سطح برش بدون سوراخ و بسیار صاف است و نیاز به پردازش ثانویه را از بین می برد.سرعت برش سریع تولید را به طور موثر بهبود می بخشد. سازگاری گسترده تر. مهر زنی سنتی باعث اتلاف منابع می شود و قالب های محصولات بزرگ هزینه های تولید بالایی دارند. برش لیزری را می توان بدون توجه به اندازه صفحه تحت فرضی که سطح کار اجازه می دهد، بدون هیچ محدودیتی پردازش کرد. نیازی به ساخت قالب نیست. این می تواند از افتادگی ایجاد شده در هنگام پانچ و برش مواد جلوگیری کند، بنابراین هزینه تولید به طور قابل توجهی کاهش می یابد و درجه محصول بهبود می یابد.بسیار مناسب برای توسعه محصول جدید: پردازش لیزری را می توان بلافاصله پس از شکل گیری نقشه محصول انجام داد. شیء فیزیکی محصول جدید را می توان به سرعت به دست آورد و به طور موثر زمان تعویض را کوتاه کرد. این نکته ای است که صنعت ساخت جواهرات به آن اهمیت ویژه ای می دهد.صرفه جویی در مواد: پردازش لیزری از برنامه ریزی کامپیوتری استفاده می کند، که می تواند محصولات با اشکال مختلف را به مواد تبدیل کند، نرخ استفاده از مواد را به حداکثر برساند و هزینه تولید برش ورق فلز را کاهش دهد

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه