خانهمقاله دستگاه برش لیزری فیبر

دستگاه برش لیزری فیبر

4 بهمن 1402
0 382
دستگاه برش لیزری فیبر

در سالیان اخیر دستگاه های برش لیزری با عنوان ها و تکنولوژی های مختلی معرفی و رو نمایی شده اند که دستگاه برش لیزری فیبر یک نمونه از آن ها می باشد .

دستگاه برش لیزری فیبر

اولین ویژگی برتر  دستگاه برش لیزری فیبر نسبت به نمونه های دیگر در بازار امروزی کیفیت لیزر آن است بله درست شنیدید کیفیت لیزر یک معیار برای اندازه گیری در دستگاه های برش لیزری می باشد که شاید تا حالا نشنیده باشید که بر اساس میزان تراکم میزان جریان و میزان در قدرت اندازه گیری می شود .

در این نوع از دستگاه ها لیزر دستگاه دارای قدرت خروجی بسیار بالایی است و میزان قدرت در زمان بسیار خوبی دارد که می تواند یک خط متمرکز بسیار قدرتمند بدون قطعی از خود خارج کند . یکی دیگر از ویژگی های برتر دستگاه برش فیبر نتیج آن است نتیجه تکرار پذیر از ادیگر معیار های قابل اندازه گیری این نوع دستگاه ها می باشد در اکثر کارخانه هایی که از دستگاه های برش لیزری استفاده می کنند .

فواید دستگاه فیبر

بسیار مهم است که همان نتیجه را برای بار های متعدد کسب کنند برای مثال یک تولید کننده درب فلزی فرفورژه باید درب های تولیدی کارخانه اش عین هم باشند ( حتی در مقیاس دسیمال ) و این دستگاه از معدود دستگاه هایی می باشد که می تواند این دقت دسیمالی را برای تولید کننده ها به ارمغان بیاورد .

برشی بدون آسیب

یکی دیگر از معیار های مهم برای دستگا ه های برش لیزری میزان آسیب است دستگاه نباید به محصول آسیب وارد کند و حداقل ترین این آمار را می توان در دستگاه برش لیزری فیبر پیدا کرد این دستگاه با وجود حرارت و قدرت بالا حتی آسیب حرارتی نیز به برش های خود وارد نمی کند که این امر را هم مدیون ساختار لیزری خود است که از دو کادلر تشکیل شده است یک کادلر داخلی و یک کادلر خارجی کادلر داخلی حول محور هسته می چرخد و کادلر خارجی حول محور کادلر داخلی .

سرعت برش

بعضی از دستگاه های برش لیزری سرعت برش بالایی دارند زیرا نیاز مند مکس بالای بر هر نقطه می باشند برای مثال دستگاه نمونه ساده نیازمند تایم 0.5 ثانیه بر سانتی متر است اما در دستگاه های برش لیزری فیبر با یک حرکت برش بدون آسیب صورت می گیرد و باز این ویژگی به قدرت و توان خروجی بالای دستگاه بر می گردد .

سیستم سرمایشی

سیستم سرمایشی این دستگاه یک نقطه قوت دیگر است که هم سیستم سرمایشی هوا محور دارد هم آب محور که هر دو جواب گو هستند برای استفاده ساعات بالا می توانید از سیستم سرمایشی آبی استفاده کنید که دارای آب دیودنایز می باشد و هیچ گونه آسیبی به دستگاه وارد نمی کند . و طول عمر دستگاه را تا 100 هزار ساعت حتی با ساعات مصرفی پیاپی بالا افزایش می دهد .

برش لیزری سی او دو

برش لیزری فیبر تنها دستگاهی می باشد که از برش سی او دو نیز قوی تر و بهتر است آلودگی کمتری دارد لبه های اجسام را با دقت ماورایی و بسیار بهتر از برش سی او دو پیاده سازی می کند . دارای 25 میلی متر دقت بالاتر است . و تمام این کار ها را با سرعت بسیار بالا تری انجام می دهد در کنار تمام این ها ارزان تر نیز است . نوین تاک تبریز

واتر جت شکست خورد

شاید باور نکنید اما این دستگاه از برش واتر جت نیز نتایج بهتری دارد حتی در برش های مختص واتر جت کات و تکرار پذیری بالای این دستگاه در مقایسه با غیر قابل پیش بینی بودن واتر جت کات باعث می شود انتخاب بهتری در هر عرصه باشد .

غول مرحله آخر برش ای دی ام

و در عین غیر قابل باوری برش ای دی ام پرطرف دار نیز دارای پرفورمانس پایین تری نسبت به برش لیزری فیبر می باشد . این دستگاه 10 برابر سریع تر از برش ای دی ام بوده و قدرت خیلی بالاتری به نمایش می گذارد .

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه