خانهمقاله خرید دستگاه حکاکی لیزری

خرید دستگاه حکاکی لیزری

14 مرداد 1403
0 149
خرید دستگاه حکاکی لیزری

جهت خرید دستگاه حکاکی لیزری می توانید به صورت آنلاین و از مراکز معتبر ارائه دهنده ی این دستگاه ها همچون ؛ نوین تاک تبریز که در حوزه ی فروش دستگاه برش لیزر فایبر فلزی و دستگاه برش لیزر آهن فعالیت دارد ، درخواست و ثبت سفارش کنید . همچنین می توانید با مشاوران متخصص نوین تاک در این زمینه صحبت کنید .

خرید دستگاه حکاکی لیزری

دستگاه های CNC مختلف با برش لیزری وجود دارند که بدون شک امکانات لازم را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید صنعت خود را به بهترین شکل رونق ببخشید ، بنابراین با خرید دستگاه حکاکی لیزری و یا انواع دیگر آن می توانید کسب و کارتان را رونق ببخشید . برش لیزری به لطف فناوری ای که دارد ، علاوه بر تطبیق پذیری و کار با هر نوع ماده با هر نوع چگالی ای ؛ بزرگترین عامل پیشروی شما در کسب و کارتان خواهد بود . با خرید دستگاه برش لیزری ، می توانید از طیف گسترده ای از فناوری های برش ، حکاکی و یا علامت و نماد گذاری بر روی طیف وسیعی از مواد را بدون محدودیت در زمینه طراحی و با دقت بالا انجام می شوند ؛ بهره ببرید . در تجهیزات این دستگاه ، لوله ای وجود دارد که یک نقطه الکتریکی از کاتد و آند عبور می کند و در نتیجه گازها را تحریک کرده و پرتو لیزر را تولید می کند . این اشعه لیزر از طریق لوله خارج می شود که به سه آینه می رسد تا به سر برسد . محصولات مختلفی در دنیای فناوری برش لیزری وجود دارد که از جمله آنها می توان به SIC-BX1060، SIC-BX1390، SIC-B1325، SIC-BX1610 و SIC-1630 برای انواع صنایع اشاره کرد . این دستگاه ها با بالاترین تکنولوژی مجهز شده اند که به سرعت محصول نهایی را به شما تحویل می دهند . خرید انواع دستگاه برش لیزر فلزات را می توانید مطابق با نیاز خود انجام دهید .

خرید-دستگاه-حکاکی-لیزری

دستگاه برش لیزر فایبر مختص برش فلزات میباشد که از قبیل آهن ، استیل ، گالوانیزه ، آلومینیوم ، و … است. استفاده ..

مزایای حکاکی لیزری

در مقایسه با منابع حرارتی لیزری معمولی ، لیزر حکاکی دارای چندین مزیت است که یکی از دلایل پرطرفدار بودن خرید دستگاه حکاکی لیزری می باشد :

  1. برخلاف لیزرهای CO2 ، لیزرهای فیبر فاقد دمنده یا قطعات متحرک بیشتر هستند .
  2. خدمات لیزر فایبر بهره نوری بسیار بالایی را ارائه می دهند ، آنها قادر به تولید یک کیلووات توان خروجی مداوم هستند .
  3. لیزرهای فیبر انرژی کمتری مصرف می کنند و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به سایرین دارند که منجر به کاهش هزینه های عملیاتی می شود .
  4. هسته کوچک فیبر ، پرتو را تولید می کند که در نتیجه می توان یک پرتو نوری با کیفیت بالا و مستقیم با پراش کمتر نسبت به روش های دیگر ایجاد کرد .
  5. لیزر فیبر یک پرتو در داخل فیبر ایجاد می کند و نیازی به یک محیط نوری جداگانه برای ارسال پرتو ندارد . بنابراین برای نگهداری بسیار پایدارتر و ساده تر است .
  6. لیزرهای فیبر حتی در تولید طرح های پیچیده به دلیل پرتوهای باریک متمرکز بسیار دقیق هستند . از آنجایی که دستگاه های برش لیزری با مواد قطعه کار ، تماس فیزیکی ندارند و تنها ناحیه محدودی تحت تاثیر گرما قرار می گیرد .

معیار های ایجاد کننده تنوع در انواع حکاکی

انواع لیزرهای حکاکی را می توان بر اساس معیار هایی چون ؛ منبع لیزر ، نحوه عملکرد ، توان لیزر و حالت ها دسته بندی کرد که خرید دستگاه حکاکی لیزری نیز بر اساس همین تفاوت ها صورت می گیرد . منبع لیزر : لیزرهای فیبر با توجه به موادی که منبع لیزر با آن مخلوط شده است متفاوت است . برخی از نمونه ها عبارتند از : لیزرهای فیبر دوپ شده با ایتربیوم و لیزرهای فیبر دوپ شده با تولیوم . همه این نوع لیزرها برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند زیرا طول موج های متفاوتی تولید می کنند . نحوه عملکرد : انواع مختلف لیزر ها پرتوها را با طول متفاوتی منتشر می کنند . توان لیزر : توان لیزر بر حسب وات بیان می شود و نشان دهنده توان متوسط پرتو لیزر است . به عنوان مثال ، شما می توانید یک لیزر فایبر 20 وات ، 50 وات و غیره داشته باشید . لیزرهای پرقدرت سریعتر از لیزرهای کم توان انرژی تولید می کنند . حالت : حالت به اندازه هسته ( محل حرکت نور ) در فیبر نوری اشاره دارد . دو نوع حالت وجود دارد : لیزرهای فیبر تک حالته و لیزرهای فیبر چند حالته . قطر هسته برای لیزرهای تک حالته کوچکتر است ، معمولاً بین 8 تا 9 میکرومتر ، در حالی که برای لیزرهای چند حالته ، معمولاً بین 50 تا 100 میکرومتر بزرگتر است . به عنوان یک قاعده کلی ، لیزرهای تک حالته نور لیزر را کارآمدتر منتقل می کنند و کیفیت پرتو بهتری دارند . بنابراین خدمات لیزر فایبر با تغییر این معیار ها ، تنوع زیادی پیدا کرده است . برش لیزر لوله فلزی یکی از موارد پرکاربرد برش لیزری فایبر می باشد .

طرز کار اجزاء از دستگاه حکاکی

نحوه کار هر جزء از دستگاه های حکاکی لیزری شامل چند مرحله می شود ؛ در ابتدا ، نور در دیود های لیزر ایجاد می شود : یک دیود لیزری که نور را ساطع می کند تا به یک لیزر فیبر پمپ شود . دیودهای لیزر ، الکتریسیته را به فوتون یا نور تبدیل می کند تا به کابل فیبر نوری پمپ شود . به همین دلیل ، آنها به عنوان “منبع پمپ” نیز شناخته می شوند . برای تولید نور ، دیودها از دو نیمه هادی با شارژ متفاوت استفاده می کنند ؛ اولی بار مثبت است ، به این معنی که به یک الکترون اضافی نیاز دارد . دومی بار منفی دارد ، یعنی یک الکترون اضافی یا یک الکترون آزاد دارد . وقتی بارهای مثبت و منفی به هم می رسند ، سعی می کنند با هم ترکیب شوند . اما برای انجام این کار ، الکترون آزاد باید به صورت فوتون آزاد شود . با عبور جریان از نیمه هادی ها ، مقدار فوتون ها به سرعت افزایش می یابد . در خرید دستگاه حکاکی لیزری بهتر است طرز کار هر جزء را بررسی کنید .

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه