خانهمقاله خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف

خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف

12 مرداد 1403
0 164
خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف

اگر به دنبال خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف برای کسب و کار و صنایع خود هستید ، می توانید از نوین تاک تبریز ؛ یکی از مراکز معتبر عرضه کننده ی دستگاه برش لیزر آهن و فعال در زمینه ی فروش دستگاه برش لیزر فایبر فلزی در تبریز و سراسر ایران ، اقدام به ثبت سفارش خود کنید . برش لیزری ام دی اف ؛ ساده ترین خواص پردازش را ارائه می دهد و اغلب در کارگاه های ساخت مبل ، ساخت گیفت و باکس چوبی برای هدیه کاربرد دارد .

خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف

غالب صنایع تولیدی سازه های چوبی و جنس ام دی اف ، از فناوری برش لیزری جهت برش تخته ام دی اف استفاده می کنند . تخته فیبر MDF به دلیل کیفیت سطح بالا و ساختار فیبری یکنواخت ، ساده ترین خواص پردازش را ارائه می دهد . به همین دلیل است که MDF اغلب در ساخت مبلمان ، مدل های معماری ، ساخت نمونه اولیه ، برای هدیه یا وسایل تزئینی یا اسباب بازی استفاده می شود . با استفاده از فناوری لیزر می توانید ام دی اف را به ضخامت تا 15 میلی متر و با کیفیت خوب به سرعت برش دهید . تنظیمات ایده آل لیزر مانند قدرت ، سرعت و فاصله کانونی بسته به عوامل مختلفی مانند نوع MDF و ضخامت مواد متفاوت است . قدرت بهینه و سرعت تغذیه نیز به شدت به توان لیزر برای برش بستگی دارد . فاصله کانونی یک پارامتر مهم و متغیر است. اپتیک‌های فاصله کانونی کوتاه‌تر (حدود 38 میلی‌متر) نقطه‌ای با قطر بسیار کوچک روی مواد ایجاد می‌کنند تا وضوح و چگالی توان بالایی داشته باشند که امکان برش بسیار سریع را فراهم می‌کند. با این حال ، این فقط برای مواد بسیار نازک (تا 3 میلی متر) مناسب است، زیرا واگرایی (یعنی زاویه مخروط انرژی نور) قابل توجه است و برش های عمیق تر موازی نخواهد بود. این مقاله مروری بر تکنیک ها و تجهیزات برای به دست آوردن بهترین نتایج در هر دو برش و حکاکی ام دی اف ارائه می دهد . جهت مشاوره برای خرید دستگاه سی ان سی ام دی اف می توانید با مشاوران ما تماس حاصبل فرمایید .

خرید دستگاه سی ان سی

برای خرید لیزر فایبر در صنایع و کسب و کار ها ، بایستی یک سری نکات از قبیل ؛ سرعت و دقت بالای دستگاه ، کیفیت خروجی و خدمات پس از فروش …

نحوه برش لیزری و حکاکی ام دی اف اکسترود شده

حکاکی و برش لیزری ام دی اف یک فرآیند متوالی است که در آن هر مرحله باید مناسب باشد تا نتیجه ای با کیفیت عالی بدست آید ، خرید دستگاه سی ان سی را می توانید از نوین تاک تبریز و با دریافت مشاوره های تخصصی انجام دهید . برای انجام برش لیزری چوب و یا به عبارتی حکاکی ام دی اف اکسترود شده لازم است مراحل زیر را انجام دهید ؛

  • طرح را بیابید یا ایجاد کنید. ایجاد طرح های برش پایه را می توان در دو بعدی CAD با ابتدایی ترین بسته های طراحی به دست آورد. حکاکی می تواند چند لایه باشد، در این صورت طرح ها از یک بسته 3 بعدی CAD (یا مجموعه ای از طرح های دوبعدی با دقت پوشیده شده که در آن عمق برش به صورت دستی کنترل می شود) بهره می برند.
  • مواد نمونه را در برش لیزری خود قرار دهید و تأیید کنید که تنظیمات برای یک برش با کیفیت خوب درست است. تنظیمات لیزر مانند فاصله کانونی اپتیک، توان لیزر، نرخ تغذیه، کمک هوا، و تنظیمات استخراج را بهینه کنید.
  • دستورالعمل های طراحی برش/حک را از طرح در دستگاه برش لیزری آپلود کنید.
  • مواد واقعی قطعه را روی بستر دستگاه قرار دهید.
  • برنامه برش یا حکاکی را اجرا کنید.

نحوه برش و حکاکی لیزری ام دی اف ریخته گری

مراحل حکاکی و برش لیزری ام دی اف ریخته گری بسته به برند دستگاه و ام دی اف متفاوت است . بنابراین توصیه می شود دفترچه راهنمای نحوه برش و حکاکی لیزری ام دی اف ریخته گری را بررسی کنید . خرید دستگاه سی ان سی در مجموعه نوین تاک تبریز در دسترس می باشد . در زیر توصیه های کلی برای برش لیزری و حکاکی ام دی اف ریخته گری آمده است :

  1. ام دی اف در فرآیند برش دود تولید می کند که برای جلوگیری از لک شدن باید به سرعت حذف شود . حذف دود نیاز به کمک هوا دارد و لنزها / اپتیک برای آلودگی بررسی شوند . برای پاکسازی سریع دود باید از استخراج کافی استفاده شود .
  2. دود برخی از مارک های ام دی اف می تواند حاوی فرمالدئید سمی باشد که توسط اجزای چسب منتشر می شود. انتخاب گرید چسب فقط در اروپا و به میزان محدودی در ایالات متحده عملی است، زیرا تولید به شدت منطقه‌ای است و همه کارخانه‌ها به چسب‌های کم سمیت روی نیاورده‌اند. بنابراین استفاده از ام دی اف با فرمالدئید کم یا صفر توصیه می شود .
  3. ام دی اف به شرایط برش حساس است. توان بیش از حد، نرخ تغذیه کمتر، عمق بیش از حد تک برش، و تنظیم اشتباه فاصله کانونی اپتیک دستگاه، همگی می‌توانند منجر به برش‌های سوخته و بد رنگ شده و مناطق متاثر از گرما (HAZ) فراتر از برش شوند . به عنوان نقطه شروع برای برش آزمایشی، مراقب باشید که فاصله کانونی اپتیک را با توجه به مشخصات سازنده تنظیم کنید . مقاله ی ( نحوه انتخاب فاصله کانونی برای لنز لیزر CO2 ) توضیحات لازم را در مورد تنظیم اصولی فاصله کانونی اپتیک لیزر ارائه داده است .

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه