خانهمقاله قیمت سی ان سی چوب

قیمت سی ان سی چوب

3 تیر 1403
0 54
قیمت سی ان سی چوب

انواع دستگاه های سی ان سی امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارند ، قیمت سی ان سی چوب از عواملی است که حین خرید این دستگاه ها باید در نظر گرفته شود . همچنین قیمت این فناوری وابسته به اجزا و قطعات استفاده شده در دستگاه می باشد .

قیمت سی ان سی چوب

انواع دستگاه‌ های سی ان سی بر اساس عوامل و فاکتور های گوناگونی دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند و نمی‌ توان قیمت مشخصی را برای خرید آن‌ ها در نظر گرفت . از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه‌ های CNC نیز می‌ توان به نوع کاربرد دستگاه ، امکانات دستگاه ، ضمانت و گارانتی دستگاه ، شرکت تولید کننده ، ابعاد دستگاه و غیره اشاره نمود . قیمت سی ان سی چوب نیز به همین ترتیب وابسته به کاربرد و اجزای دستگاه حکاکی لیزری می باشد .

قیمت-سی-ان-سی-چوب

فناوری برش لیزری پلکسی اغلب نیازمند دستگاه برش لیزری CO2 می باشد ، احتمالا قیمت دستگاه برش لیزری از مواردی است که حین خرید دستگاه …

چرا سی ان سی

دلیل اینکه چرا مهندسان خدمات سی ان سی را ترجیح می دهند بخاطر لیست طولانی مزایایی است که ارائه می دهد . از مزایای سی ان سی می توان به انعطاف پذیری ، دقت ، تکرارپذیری ، سرعت ، مقرون به صرفه بودن ، کیفیت عالی ، برش بدون تماس ، تطبیق پذیری و امکانات اتوماسیون اشاره کرد که چرایی استفاده از این تکنولوژی را گویاست . البته علاوه بر مزایا ، قیمت سی ان سی چوب نیز امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید . در حالت کلی دستگاه‌ های سی ان سی ، یکی از محبوب‌ ترین ماشین‌ آلات صنعتی در تولیدات صنایع گوناگون هستند و از جمله مزیت‌ های این دستگاه از فناوری برش لیزری می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سرعت عمل ماشین‌ کاری بسیار بالا
  • قابلیت ارتباط با رایانه و برنامه‌ نویسی مجدد
  • ماشین‌ کاری انواع متریال با ظرافت، دقت و کیفیت بسیار بالا
  • عملکرد اتومات و خودکار دستگاه و بدون نیاز به دخالت اپراتور
  • امکان انجام برش و حکاکی در طرح‌ های بسیار پیچیده و ظریف
  • امکان فعالیت به‌ صورت ۲۴ ساعته و عدم نیاز به اپراتور های ماهر

نکات خرید انواع دستگاه های سی ان سی

جهت داشتن خریدی رضایت بخش ، فاکتور های مهم خرید دستگاه CNC در اینجا برای شما لیست کرده ایم .

  1. سطح ولتاژ سی ان سی : در هنگام خرید دستگاه‌ های فرز CNC، باید سطح ولتاژ آن را مورد بررسی قرار دهید.
  2. دقت دستگاه سی ان سی : دقت دستگاه‌ های CNC در کیفیت تولیدات بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در هنگام خرید، به‌ دقت دستگاه نیز توجه نمایید .
  3. قطعات یدکی دستگاه سی ان سی : در زمان خرید دستگاه‌ های CNC ، مطمئن شوید دستگاهی را که می‌ خرید دارای قطعات یدکی در در دسترس باشد تا در زمان خرابی دستگاه ، تولیدتان متوقف نشود .
  4. نوع موتور سی ان سی : ماشین های CNC با توجه به نوع، برند و مدل دستگاه، دارای موتور های متفاوتی هستند. هرچه موتور از کیفیت و توان بالاتری برخوردار باشد، بنابراین دقت و سرعت دستگاه نیز افزایش می یابد .
  5. سرعت دستگاه سی ان سی : میزان عملکرد محور های دستگاه تحت عنوان سرعت ماشین‌ های CNC شناخته می‌ شوند . بنابراین در هنگام خرید ، مطمئن شوید که سرعت دستگاه شما با توجه به نوع تولیدتان مناسب است . قیمت سی ان سی چوب وابسته به این اجزاء می باشد .
  6. اندازه و وزن دستگاه سی ان سی : یکی دیگر از عوامل مورد توجه در هنگام خرید دستگاه CNC ، اندازه و وزن ماشین است . دستگاهی را که خریداری می‌ نمایید ، باید با فضایی که جهت نگهداری و استفاده از آن در دسترس دارید ، مطابقت داشته باشد تا بتوانید از آن به‌ راحتی استفاده کنید .
  7. ارزیابی پروژه سی ان سی : اگر آماده سرمایه‌ گذاری برای خرید دستگاه‌ های CNC هستید، باید ابتدا پروژه خود را برای استفاده از این نوع ماشین‌آلات در نظر بگیرید. زیرا دستگاه‌ های CNC از جمله ماشین‌آلات گران قیمت هستند و بنابراین بهتر است ابتدا محل کار و تولیدات خود را در نظر بگیرید.
  8. سیستم خنک‌ کننده سی ان سی : سیستم خنک‌ کننده در دستگاه‌ های CNC، یکی از لوازم جانبی بسیار مهم است و در هنگام انتخاب دستگاه‌ های فرز CNC، با فروشنده در رابطه با این بخش از دستگاه مشورت نمایید . مقاله ی خنک کننده ماشین CNC: هدف، انواع و مدیریت می تواند سیستم خنک کننده را به طور کامل توضیح دهد .

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه