خانهمقاله قیمت دستگاه برش لیزری پلکسی

قیمت دستگاه برش لیزری پلکسی

31 خرداد 1403
0 87
قیمت دستگاه برش لیزری پلکسی

فناوری برش لیزری پلکسی اغلب نیازمند دستگاه برش لیزری CO2 می باشد ، احتمالا قیمت دستگاه برش لیزری از مواردی است که حین خرید دستگاه حکاکی لیزری در نظر خواهید گرفت ؛ با این حال بهتر است معیار های خرید شما قدرت لیزر و ابعاد بزرگ آن باشد تا نیازی به خرید ورق ابعادی نداشته باشید .

قیمت دستگاه برش لیزری پلکسی

نوین تاک ارائه دهنده ی انواع فناوری برش لیزری ، دارای طیف گسترده ای از مدل های برش لیزری با رنج قیمتی گسترده است که دارای ویژگی های متنوعی هستند که آنها را در بازار منحصر به فرد می کند . در اینجا چند نمونه را بررسی می کنیم که از لحاظ قیمت متفاوت می باشند ، در واقع قیمت دستگاه برش لیزری پلکسی به ابعاد دستگاه و قدرت لیزر آن بستگی دارد . خدمات برش لیزری پلکسی امروزه بسیار پرطرفدار شده است . قیمت پلکسی مات نیز به دستگاه حکاکی استفاده شده بستگی دارد .

  • برش لیزری BX 1060 : دارای مساحت کار 1 متر در 60 سانتی متر ، میز بالابر و توان 90 وات است که با آن می توانید مواد با تراکم متوسط ​​را برش دهید . این مدل اغلب برای کارآفرینان کوچک ، مراکز چاپ ، صنعت کاغذ و صنایع دستی طراحی شده است .
  • برش لیزری SIC-BX 1390 : دارای مساحت کار 1.30 متر در 90 سانتی متر ، دارای میز بالابر و توان آن می تواند 90 وات یا 110 وات باشد . مزیت اصلی این دستگاه این است که می توانید ورق کاملی را که برش می دهید قرار دهید زیرا استاندارد ورق ها 1.20 متر است و نیازی به خرید ورق ابعادی ندارید .
  • برش لیزری SIC-BX 1610 : دارای مساحت کار 1.60×1 متر ، توان آن 110 وات و قابلیت حمل 2 هد را دارد . بر روی شرکت هایی متمرکز شده است که پارچه را برش می دهند ، از آنجایی که رول های پارچه معمولاً 1.57 متر عرض دارند ، بنابراین می توانید با فرمت رول های فوق الذکر کار کنید .
  • برش لیزری SIC-1325 : دارای مساحت کار 1.30×2.50 متر است . این تجهیزات فول فرمت می باشد ، بنابراین می توانید کل ورق را قرار دهید . این تجهیزات کارآمدترین و سریع ترین روش برای برش های بزرگ در نظر گرفته می شود . توان آن 110 وات می باشد .
قیمت-دستگاه-برش-لیزری

از روش های پرطرفدار حکاکی ، استفاده از فناوری برش لیزری پلکسی می باشد . دستگاه برش لیزری پلکسی برای استفاده در دکوراسیون داخلی …

برش لیزری پلکسی گلاس

برش لیزری پلاستیک هایی مانند پلکسی گلاس یکی از رایج ترین کاربردهای حکاکی لیزری است . دستگاه حکاکی لیزری CO2 برای برش لیزری پلکسی بسیار مناسب هستند . پلکسی گلاس یک ماده ورق پلاستیکی است که آکریلات یا PMMA نیز نامیده می شود . به عنوان مثال در تولید ؛ نمایشگرهای نورانی یا نئونی ، علائم تبلیغاتی و نمایشگر های POS/POP از فناوری برش لیزری پلکسی استفاده می شود . در برش لیزری ورق های اکریلیک ، نتیجه به چندین جزء بستگی دارد . اول از همه خود مواد ، در درجه ی دوم لیزر CO2 استفاده شده و در نهایت عملکردی که این دستگاه برش لیزر ارائه می دهد . قیمت دستگاه برش لیزری اغلب به قدرت لیزر و ابعاد آن بستگی دارد .

برش لیزری پلاستیک های مختلف

پلاستیک های دیگر مانند پلی کربنات ، پلی پروپیلن و پلی اتیلن را نیز می توان با لیزر برش داد . معمولاً در این موارد از لیزرهای CO2 استفاده می شود زیرا طول موج این دستگاه ها به خوبی به این قبیل پلاستیک ها واکنش نشان می دهد . برش لیزری CO2 لبه های برش شفاف و خطوط داخلی را تولید می کند . علاوه بر این ، نیازی به اقدامات پس از درمان اضافی برای مواد نیست . اکریلیک های ریخته گری بدون نیاز به لبه های زبر بریده می شوند . همچنین پرداخت شعله لبه های برش خورده دیگر ضروری نیست . این باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می شود . در حالت کلی با برش لیزری می توان حتی شکننده ترین فیگور ها و یا قسمت های عکس اچ شده را در اکریلیک ایجاد کرد . همچنین جنبه ی دیگر برش لیزری پلاستیک های مختلف ، بوجود آمدن بخارات می باشد . بخارات بلافاصله استخراج شده و در ناحیه اچینگ فیلتر می شوند . این باعث صرفه جویی در زمان به هنگام تمیز کردن سیستم می شود . بر خلاف کاتر ها ، در حین برش لیزری پلکسی هیچ تراشه ای تولید نمی شود . همچنین لیزر در طول فرآیند برش لیزری هیچ فشاری به مواد وارد نمی کند ، بنابراین نیازی به قرار دادن یا نگه داشتن آن نیست . می توانید به سادگی قطعه کار را قرار دهید و فرآیند لیزر را شروع کنید . مقاله ی برش لیزری و لیزر مارک پلاستیک | لیزر تروتک گویای توانمندی انواع برش لیزری می باشد . بهتر است قیمت دستگاه برش لیزری تاثیر زیادی در انتخاب شما نداشته باشد و مدلی را انتخاب کنید که بتواند پلاستیک های مختلف را برش دهد .

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه