خانهدستگاه برش لیزریمحصولاتمقاله ایده کار با دستگاه برش لیزری

ایده کار با دستگاه برش لیزری

11 بهمن 1402
0 1721
ایده کار با دستگاه برش لیزری

ایده کار با دستگاه برش لیزری یک سرمایه گذاری است و جزء مشاغل جدید و نوآورانه محسوب می شود. اگر می خواهید محصولات منحصر به فرد تولید کنید وارد حرفه تولید محصولات لیزری شوید. زیرا که تنوع محصولات آن به حدی است که می تواند بازارکار خوبی ایجاد کند.

ایده کار با دستگاه برش لیزری

خوشبختانه می توان گفت کیفیت محصولات حکاکی شده با دستگاه لیزر به اندازه ای زیاد است که بازار فروش خوبی برای آن مهیا شده است. دلایل زیادی که محصولات حکاکی شده با لیزر برای ساخت و فروش عالی هستند، اولین آنها هزینه‌های پایین محصولات حکاکی شده با دستگاه لیزرمی باشد. ماشین‌های حکاکی لیزری بزرگترین سرمایه‌گذاری  و با تغییراتی که اخیراً در بازار ایجاد شده است می‌توانید ماشین‌های لیزری پرقدرت را با کسری از هزینه‌ ها تهیه کنید.یکی از دلایلی که حاشیه سود کار با دستگاه لیزر را افزایش می دهد، سرعت و دقت بالا در کارمی باشد. فناوری لیزر به شما امکان می‌دهد در چند ثانیه طرحی را به وسیله مورد نظر خود اضافه کنید به همین خاطر کارآفرینی با دستگاه لیزر یکی از مشاغلی است که این روزها درآمد بسیار خوبی را به همراه دارد.

ایده‌های کارآفرینی با دستگاه لیزر

1- حکاکی و برش لیزری طلا

طلا یکی از فلزات گرانبهایی  که علاوه بر ارزش ذاتی که دارد، بسیار جنبه تزئینی به خود گرفته است. در زیورآلات گرفته تا بسیاری از موارد دیگر از طلا استفاده می کنند. در گذشته برای طراحی و حکاکی ظریف و زیبای طلاها از روش‌های قدیمی استفاده می کردند که ضایعات بسیار زیادی داشته و همچنین بسیار زمان‌بر بوده است.اما با به روز شدن صنعت لیزر و استفاده از آن در برش فلزات، به خصوص استفاده از آن در صنعت طلا و جواهر سازی دریچه جدیدی به زیبایی جواهرات باز شده است و در کمترین مدت زمان و با کمترین میزان ضایعات حکاکی طلا با دستگاه برش لیزری انجام می‌شود. بنابراین برش و حکاکی طلا یکی از مهم‌ترین ایده های کارآفرینی با دستگاه لیزر می باشد.

2- برشکاری فلزات

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه لیزر برش فلزات می باشد برشکاری فلزات یکی از مهمترین زمینه های کاربردی در صنعت که هر روزه بر اهمیت آن افزوده می شود. در روش برش لیزری فلزات  به مزیت هایی همچون کاهش هزینه ها و کیفیت و دقت بالا اشاره نمود. برش لیزر فلزات در انواع و اشکال مختلفی وجود دارند که از جمله آن می توان به روش هواگاز، واتر جت، برشکاری پلاسما و غیره اشاره کرد.

3- حکاکی و برش لیزری شیشه

یکی از وسایلی که این روزها در بسیاری از جنبه‌های زندگی ما مورد استفاده قرار می‌گیرد شیشه است. به ویژه شیشه‌ها نقش تزئینی به خود گرفته است و در دکوراسیون داخلی خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از دستگاه لیزر می‌توانید لیوان‌ها، لیوان های شات، ظرف‌های شیشه‌ای آنتیک، پلاک‌ها، شیشه های پنجره و سایر محصولات شیشه ای را با برش لیزری بسازید.

4- حکاکی و برش لیزری چوب تزئینی

چوب یکی از وسایل کاربردی در زندگی انسان‌ها به شمارمی رود. انواع مختلف چوب مانند کاج، چوب ماهون، بلوط، افرا و سایر چوب های سخت را می‌توان با طرح های پیچیده با لیزر برش داد. دقت دستگاه برش لیزر بسیار بالا می باشد و ظرافت و زیبایی خاصی به چوب می بخشد و با حکاکی های دست ساز چوبی قابل رقابت می باشد.در اشتغال زایی با حکاکی با لیزر و برش چوب  در کمترین زمان ممکن طرح و نقشه مورد نظر خود را بر روی چوب‌ها با جنس و اندازه‌های مختلف و با کمترین میزان ضایعات و خرابی ایجاد کنید.

ایده کار با دستگاه لیزر

ایده کار با دستگاه برش لیزری یک سرمایه گذاری و جزء مشاغل نوآورانه محسوب می شود و تنوع محصولات آن به اندازه ای است که می تواند بازارکار خوبی ایجاد کند.

5- حکاکی لیزری کارت تبریک

کسب و کار کارت تبریک یک راه ساده برای تبدیل سرگرمی شما به یک فعالیت سودآور می باشد. توسط برش لیزری می توان انواع کاغذ و مقوا را حکاکی نمود و یا کارت های تبریک با انواع طرح‌های سه بعدی طراحی نمود.

6- هدایای شخصی

زمانی صحبت از کارآفرینی و مدیریت کسب و کار به میان می‌آید چیزهای کوچک تفاوت زیادی ایجاد می‌کنند. از شخصیت‌سازی آیتم‌های ورزشی گرفته تا سفارشی‌سازی روند مد، همه این موارد ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار شما هستند.لیوان‌ها و فنجان‌ها با کلمات یا عکس‌های سفارشی، بازاری را  به وجود می آورد تا به راحتی کسب درآمد کنید.

7- لیوان های فلزی سفارشی

لیوان‌های فلزی و یا ماگ‌ها بسیار این روزها مورد استفاده قرار گرفته و می توان به راحتی از آن کسب درآمد کرد. اگر دستگاه برش لیزری دارید  لیوان‌های فلزی سفارشی را با نام یا طرح های منحصر به فرد روی آن‌ها طراحی کنید.

8. کفش های سفارشی

اگر به دنبال کسب و کاری پیشرفته تر هستید می توانید وارد صنعت چرم و کفاشی شوید. چرم اصل یک ماده گران قیمت برای تولید محصولات مختلف می باشد. برش لیزری می‌تواند به شما کمک کند تا طرح های منحصر به فردی برای کمربند، کیف، کیف پول، کفش، ژاکت و غیره ایجاد کنید.

9. حکاکی بر روی جلد کتاب

اگر استعداد تایپوگرافی دارید  می‌توانید جلد کتاب‌های شخصی‌سازی شده را به مشتریانی که به دنبال کتاب‌های عروسی، دفترچه‌ها، آلبوم‌های عکس و سایر یادگاری‌های سفارشی‌شده هستند، ارائه دهید.

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی دستگاه برش لیزر فایبر
لیست دستگاه های برش لیزر فایبر
نمایش همه